czwartek, 26 lipca 2012

KOSMETYKI DOMOWEJ ROBOTY

Właśnie ukończyłam produkcję pyłu musującego grejpfrutowo- cynamonowego  do kąpieli. O rany pachnie bosko, aż chciało się zjeść. Powstrzymałam się jednak i zaraz napuszczam wody do kąpieli i wrzucam musujący pył. Przepis znalazłam na stronie Lawendowego Domu, którą serdecznie polecam.


Otóż do produkcji słoiczka wcale nie małego potrzebne nam będą:


100g sody oczyszczonej
50g kwasku cytrynowego
50g mleka w proszku
2 łyżki oleju winogronowego lub jakiegokolwiek( w oryginale jest olej ze słodkich migdałów)
Łyżeczka cynamonu (ja walnęłam całą łyżkę bo nie doczytałam, ale nie ma znaczenia, kwestia gustu)
12 kropli olejku grejpfrutowego (albo pomarańczowego lub cytrynowego)
3 krople olejku cynamonowego


 Sodę, kwasek cytrynowy, mleko w proszku i cynamon wsypać do blendera, dokładnie wymieszać. Dodać olej  i olejki eteryczne. Mieszać do momentu, aż składniki się połączą i nie będzie widać grudek. Można dodać łyżeczkę wody.I gotowe, a teraz zapraszam do kąpieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz